¡370HSSV 0773H

  2012-02-27 / 11:24:53 / livet du vill ha /
Tjena!
Mamma väckte mej innan 9 någon gång, moget. Hon ville bara tala om att hon skulle till doktorn klockan 10. Fett snällt. och jag kunna självklart inte somna om, så då gick jag ner och kollade på film, kollade på the house bunny, nu ska jag kolla på the hottie and the nottie igen. men jag har brist på liv... halv ett ska jag träffa sara, sen klockan 6 ska vi hem till julia för att kolla på paranormal activity 3, vi har kollat på 1 och 2an tillsammans, så vi ska kolla på 3an tillsammans å! :D men jag kommer snart flippa på min data, för den har stängts av 4 gånger under tiden jag har gjort det här inlägget, och det blir inte sparat! äckel data! men bloggar sen. pusshej :*
btw, rubriken... om ni läser upponer så ser ni vad det står ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: