Of Course I'm in a spaceship, It's space.

  2012-02-27 / 00:31:51 / livet du vill ha /
Hej på er alla fula och fina.
Ska snart gå och lägga mej, imorgon ska ja vara med sara, får väl se vad vi hittar på, lika bra att ladda kameran...
tror vi kommer knäppa en massa bilder imorgon :P hehe, PETRONELLA lämnade!! ska jag börja grina?! :o
hon skulle ju förfan vara kvar till juni!! ååh, och vad hette den där tjejen som blev utröstad??
det var ju bra! slapp vi höra hennes tjat om att dom gjorde både fisk och kött, lol. bloggar imorgon iaf,
hejdddddddddddå
btw... nu trodde ni att jag blivit nyttig. eller hur (?) eller liknande? hahahah! inte ens nära... nejnej, colan och mitt godis står här på bordet bredvid mej! :) lol, gonatt på er! SWEET DREAMS!


Johanna

Fin blogg!

vad har du för dig?

2012-02-27 @ 09:01:55
URL: http://erase.blogg.se/
Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

sv; Nej... Mamma får låna en bärbar av Andreas(lottas son, du vet.) Hon ska få låna datorn ett långt tag(tror jag iaf) :D<3

2012-02-27 @ 10:49:18
URL: http://faillove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: