Smile bitch, you're here with me

  2012-02-29 / 21:37:07 / livet du vill ha /
Hejj! Har fortfarande inte fått tillbaka min data och kamera, så det är sjukt tråkigt att sitta vid datan.. men iaf... Jag tänkte bara säga att jag tänkte ta en bloggpaus tills jag får tillbaka mina saker och det! Datan skiter jag i, faktiskt :o men min kamera!!!!! :o men aja... imorgon blire fest, osv... men jag bloggar nog imorgon ändå, men om ni undrar varför jag helt plötsligt slutar blogga så äre för att jag inte fått min data tillbaka! och det var ett tag sen jag kände såhär, men f*ck vad härligt det är att vara utan data! jag sitte inte längre vid facebook :p eheheh, men ska kolla på big brother nu snart, pusshääääääjjj! bjuder på några bilder jag bara inte kunna sluta skratta åt igår... natthumor. :p



julia

men gud vad sorgligt

2012-03-01 @ 13:15:41
URL: http://juliabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: