Svar på frågestunden

  2012-02-14 / 20:54:00 / Allmänt /
- Vad gör du om 10 år. - om 10 år, är jag 25... hmm.. jag jobbar säkert och bor i ett fint hus xd :)
- Planerar du att skaffa barn i framtiden, hur många isf och har du kommit på några namn xD haha - ahha, klart jag vill ha barn, vill typ ha 2, en kille en tjej. Vet inte vad jag skulle vilja att dom heter, men något fint och udda :)
- Vad är ditt bästa minne. - jag har många minnen! men tar väl den där dan när polisen kom och snackade med mej typ.. 5 gånger samma kväll, bara för jag hade röd-sprängda ögon... (är allergisk emot pollen osv..)
- Om du fick chansen att flytta utomlands skulle du göra det. Varför, varför inte. - Jag vet inte, vill jag flytta utomlands gör jag det, vill jag inte, bor jag kvar ;)
- Vad är din högsta önskan ? - vet inte :P

Är du kär? hehe, aaa :)
Vem är din bästavän? - Har egentligen inga vänner vet inte.
Vill du träffa justin bieber? - HAHA, vem vill inte?! :o
:)

1. Det bästa med att blogga?:) - är att man kan gå tillbaka och kolla vad man gjorde förr :P
2. brukar du GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDA?! ;D ( jag gliiiider ) - hahah, glida? klart jag glider
3. En koalabjörn eller en elefant? :* - dum fråga... hehe :* men koalabjörn

Hur många gånger har du varit kär? - räknar inte
Är du tillsammans med någon nu? - yes! :D
Vad ska du göra på alla hjärtans dag? - det är alla hjärtans dag just nu, och jag sitter och svarar på dom här frågorna... så verkar inte ha så mycket att göra? ;)
Är du ? - LOL

Frågor:
Varför började du blogga? - för att jag inte ville skriva dagbok.
Favorit bloggar? - dom jag läser
Favorit outfit? - beror på vilket humör jag är på.. :)
Kram! :)

1. Vad tycker du om Stenberg? - hahah. hatar den skolan!
2. Vilka är dina absolut bästa vänner? jag gillar min spegel
3. Vilka kan du lita på bäst? nämn minst 5? xD - Veronica, Sara, Sandra, Hanna, Olivia, Hannah.W, Julia.P & Madelene.
4. Hur är jag som person ? xDD - hehe, vaa? :P
5. Om du fick välja en person för EN dag vilken skulle du valt? :p - som jag skulle vilja vara eller? hahah... men skulle välja selena lätt! :D
6. Vilken är den bästa filmen du sett? - Never say never ♥
7. Varför skaffa du blogg? - känns som att jag har svarat på den här frågan förr xd
8. Vem/vilka älskar du mest i världen xD? -
9. Jadu, är du kääär? ;) - aaah

Puusss & Kraaammm <3

Hur går det med dig och Ahmed ?! ;) - bara bra :D

blir du lätt avundsjuk? (tänkte... du har ju kille?) - faktiskt så blir jag det. ja..
vad är det första du tänker på när du ser din kille? - jag tänker på min mamma. nerå.. men vet inte :P
vem är din favorit kändis? -JUSTIN BIEBER♥

Läser du någon "storblogg"? - typ bara kissies.-
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? -vet inte, var brukar killar göra? xd
Om du vann 1miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna? - skulle lätt åka utomlands, hatar äckel vintern!
Har du någon gång haft en kändis-crush? - yes!

Brukar du ha otur? - hahah, händer väl :)
När fyller du år? - samma datum som jag föddes, 4 december '1996'
Vilken skola går du på? - Steneberg
Kram <3

 


Favorit låt? - vet faktiskt inte, just nu äre väl ulrik munther - soldiers ^^
Favorit skådespelare/skådespelerska? - vet inte vad den där tjejen heter, men hon är typ med i "just go with it" sen finns det ju fler, självklart, men orkar inte tänka.. det kommer bara lukta bränt...
Favorit djur? - Typ hund.
Hur många gånger har du varit utomlands? :) - vet inte, många gånger iaf.

 


Justin Bieber eller Ahmed? ;-) - haha, moget olivia xd ahmed
Föredrar du att bli kallad Åström Eller Sanna? :D - kalla mej åström du ;)
Längtar du till att börja gymnasiet? - aahfan! :D
PUSS :*

Vilken är din favorit låt? - men vet inte., hal som en tvål
Vad vill du gå för linje? - Redan valt, men säger inte...
Vad använder du för kamera? - min kamera! mycket enklare osv än att låna av en kompis xd hahah, canon
Vad hände med din htc mobil? ( haha.. ) - vad vill du? hahahha, lol :P

1. haru sportat isåfall med vad? och var det kul ? :) - har sportat ganska mycket, men innebandy och fotboll var ju helt okej :)
2.vem älskar du ;) ? - dej :*
3. vad gör du just nu ? :) hahhaha - svarar på dom här frågorna! :D

/hannah <3 :)

Vart vill du bo när du blir stor? - i ett hus :)  ( sverige )
Vilken frukt är godast? :) - äpple eller päron! :D
Vilken tid brukar du gå och lägga dig när det är skola? -vet inte, brukar inte hålla koll på det xd
Skulle du kunna lägga ut en bild på dig och ahmed? :) - fixar det sen :P

Vem kramade du sist? - Ahmed
Vad heter du på FB? - Sanna Åström
Gillar du Mange Makers? - hehehe, aaaråå
Tycker du om att läsa? - det blir ett stort fet NEJ!

Frågor:
Heter du Åström eller Engstrand? - Åström
Vilket land är du ifrån? - Sverige! :D
Kan du inte börja göra videoinlägg? :) - Och stå ut med stillbilderna? hahah, får se :P
Har du någon sjukdom? - sjukdom? njaeh vet inte, tror inte det, om inte astma är det så neeeeeee

Vad har du för mobil? - hade min fina htc, men den va med i en bilolycka.
Hur många gånger brukar du åka utomlands? - den senaste tiden har jag åkt typ 2 gånger om året :)
Vad heter du på facebook? - Har redan svarat på den?
Röker du? - nej :D
Har du otur? - redan svarat ? :d
:D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: